انواع-نرم-افزار-حسابداری

انواع نرم افزار های حسابداری

انواع نرم افزار های حسابداری

نرم افزارهای حسابداری هلو

از انواع نرم افزار های حسابداری میتوان به شرکت مهندسی نرم افزار هلو با ۲۰ سال سابقه اشاره داشت که به تولید نرم افزارهای حسابداری ویژه اصناف و فروشگاه ها را با به کارگیری کارشناسان مجرب می پردازد. و به پوشش دهی بیش از ۲۰۰ گروه شغلی و علاوه بر این خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه امور مالی و حسابداری را نیز به مشتریان خود ارائه می نمایند.

از قابلیت های اصلی نرم افزار هلو سادگی قیمت ارزان و امکانات گسترده است که باعث شده است در لیست نرم افزارهای حسابداری رایگان و پولی، به یکی از پر مصرف ترین نرم افزارهای مالی ایران تبدیل گردد. شرکت هلو این نرم افزار حسابداری را در ۳ سطح  شرکتی کوچک، متوسط و خاص ارائه می نماید. توسط این نرم افزار توانسته نیازهای محاسبات و مدیریت مالی زیادی از شرکت های کوچک و متوسط را فراهم نماید. و در این حوزه نیز خیلی موفق بوده است.

نرم افزار حسابداری محک

شرکت محک حدود ۱۰ سال می باشد که موفق به طراحی و توسعه انواع نرم افزارهای مالی گردیده است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانسته اعتماد زیادی از اصناف و شرکت ها را به سوی خود جلب نماید. و به برندی خوش نام و پرطرفدار در میان رقبای خود  تبدیل شود. همچنین نرم افزار کیف پول محک، از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف در حوزه نرم افزارهای حسابداری شخصی است که به منظور پلتفرم موبایل ساخته شده است.

نرم افزارهای حسابداری قیاس

گروه متخصصین نرم افزاری قیاس بیش از دو دهه میباشد که در این رشته تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های گوناگون بازرگانی، تولید و خدماتی را انجام می دهد. و به درستی توانسته است با بهره مندی از فناوری های روز در کنار طراحی و تولید نرم افزار حسابداری حقوق ، خزانه داری، انبار و دستمزد و همچنین با قابلیت پیاده سازی در شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط است. همچنین این نرم افزار را م یتوانید بصورت رایگان بعنوان کاربر اندروید در تلفن همراه خود داشته باشید. و به آسانی به اطلاعات خود دسترسی یابید.

از جمله امکانات انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس می توان به امنیت و سرعت بالا، سادگی، آموزش و پشتیبانی مطلوب اشاره نمود. همچنین نسخه دمو ماژول های مختلف قیاس را می توان جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان بازار دانست که می توانید در وبسایت رسمی شرکت به نشانی به آن دسترسی داشته باشید.

نرم افزارهای حسابداری شایگان

شرکت شایگان سیستم نرم افزارهای حسابداری خود را با نام تجاری «حسابگر» به بازار عرضه کرده است. و نرم افزارهای این شرکت، جزو بهترین نرم افزار های حسابداری معروف ایران بحساب می آیند. شایگان سیستم از سال ۱۳۷۰ شروع به طراحی و تولید نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری مثل نرم افزار حسابداری شرکتی با نام های حسابگر صنعتی، حسابگر بازرگانی، حسابگر اموال و… انواع نرم افزارهای مخصوص اصناف و فروشگاه ها نموده است. و یکی از موفق ترین و مشهورترین شرکت های سازنده برنامه حسابداری در کشور است.همچنین این شرکت موفق به دریافت جایزه «استاندارد اعتماد مشتریان» در همایش نهمین اجلاس ناپک در سال ۹۲ شد.

نرم افزارهای حسابداری پارمیس

شرکت پارمیس یکی دیگر از معروف ترین شرکت های نرم افزاری ایرانی است. که با تولید نرم افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی، و بازرگانی کمک بزرگی به کسب و کارها نموده است. امکانات موجود در انواع نسخه های نرم افزار حسابداری پارمیس، پاسخگوی نیاز خیلی از فروشگاه ها و شرکت ها در حوزه مالی و مدیریتی است.

خالی از لطف نیست که بگوییم اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس یکی از محبوب ترین برنامه های حسابداری است  که به طور رایگان در نسخه های اندروید و ios عرضه گردیده است.

نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

یکی از انواع نرم افزرا های حسابداری شرکت آرین سیستم است که  از سال ۱۳۸۳ با هدف یکپارچه سازی سازمان های بزرگ فعالیت خود را شروع کرد.  و در حال حاضر یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان نرم افزار های مدیریتی و مالی در ابعاد اینترپرایز و سازمانی ERP است. سازمان هایی همچون ستاد عتبات عالیات، هولدینگ هایی نظیر تیراژه ماشین و شرکت های بزرگی همچون چای دبش، قالی سلیمان، استیل اخوان، موسسه مالی توسعه و… از مشتریان این شرکت می باشند.

این شرکت در کنار تولید نرم افزار های اداری و مدیریت سازمانی مانند نرم افزار اتوماسیون اداری، BPMS و CRM با ارائه نرم افزارهای تخصصی. ERP و تحت وب حوزه مالی همانند نرم افزار حسابداری مالی، خزانه داری، بهای تمام شده، صورت های مالی، حوزه بازرگانی مانند حسابداری خرید و فروش، پخش مویرگی، حوزه تولید. مانند نرم افزار برنامه ریزی تولید، کنترل و تضمین کیفیت، نگهداری و تعمیرات و همچنین حوزه منابع انسانی مثل نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مدیریت پرسنلی و… برای انواع شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید شده است.

نرم افزارهای حسابداری رافع

نرم افزار حسابداری رافع محصولی از شرکت تدبیر رایانه آسیا است که از سال ۱۳۸۱ کار خود را شروع ب فعالیت کرده است. این نرم افزار حسابداری در سه نسخه اصناف، رافع ۸ و رافع ویژه نسخه ۲ عرضه می‌ شود. نرم افزار حسابداری رافع اصناف ویژه خرده‌ فروشی بوده و یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی محسوب می شود. نرم افزار حسابداری رافع ۸ نیز برای شرکت‌ های متوسط و رافع ویژه نسخه ۲ برای سازمان‌ها و شرکت‌ های بزرگ طراحی‌ گردیده است.

برچسب ها: بدون برچسب

افزودن دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *